E-shop
-
1:72
92225 Nakajima E8N2
Nakajima E8N - Průzkumný hydroplán Typ 95, ve spojeneckém kódu Dave) byl jednomotorový dvoumístný dvou plošný průzkumný plovákový letoun, který používalo japonské císařské námořní letectvo před a během druhé světové války.
Skladem (2 ks)
550 Kč
-
1:72
92226 Ki-86/K9W1
V roce 1939 německá společnost Bücker předvedla japonskému námořnictvu svého Bü 131 "Jungmann", byli ohromeni schopnostmi letadla. V srpnu 1942 po ukončení jednání o získání výrobních práv na Bü 131, Watanabe (později přejmenovaný na Kyushu) uvedl tento typ do výroby jako námořní typ 2 Primary Trainer Model 11 (K9W1). Pojmenován Momiji a s kódovým označením "Cypress"...
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92227 NAA P-2
NA-57, 230 zlepšilo NA-23 pro Francii jako NAA 57-P-2, nejvíce zajato a používáno Německem, některé si ponechala Vichy France.
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
1:72
92228 NAA-57 P-2 "Luftwaffe services"
NA-57, 230 zlepšilo NA-23 pro Francii jako NAA 57-P-2, nejvíce zajato a používáno Německem, některé si ponechala Vichy France.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
1:72
92229 Yak-11 / C-11 "Moose"
Letoun Jakovlev Jak-11 vychází typově ze sovětského stíhacího letounu Jak-3, který s hvězdicovým motorem AŠ-82FN vzlétl již 10. listopadu 1945. Tento stroj se však do výroby nedostal, ale došlo k jeho další modernizaci a vznikl tak nový letoun, který se podrobil zkouškám na jaře roku 1946.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92230 Ki-61 Kai
The first Ki-61 prototype took off in December 1941, and tests of other prototypes took place during 1942. At the end of 1942, these aircraft began to be mass-produced, and they did not reach military units until the beginning of 1943.
Skladem (6 ks)
470 Kč
-
1:72
92232 XFL-1 Airabonita
Bell XFL Airabonita bylo prototyp palubního stíhacího letounu, vyvinutého firmou Bell pro US Navy. Typ měl podobnou konstrukci jako před ním vyvíjený typ Bell P-39 Airacobra. Airabonita se na první pohled lišila jen v tom, že měla záďový podvozek, na rozdíl od příďového podvozku u typu P-39. Základní koncepce jinak byla totožná.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
92231 Arado Ar-396
V roce 1943 zahájilo Reichsluftfahrtministerium program úspor hliníkových slitin, barevných kovů a kvalitních ocelí v letecké výrobě, zejména u nebojových typů. V rámci úspor těchto materiálů měl být školní Ar 96 nahrazen novým strojem, produkovaným z nedeficitního dřeva a běžné oceli. Společnost Arado přesunula vývoj nového typu Ar 396 ke společnosti Société Industrielle pour...
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
1:72
92233 Sipa S.10/Arado Ar-396
V roce 1943 zahájilo Reichsluftfahrtministerium program úspor hliníkových slitin, barevných kovů a kvalitních ocelí v letecké výrobě, zejména u nebojových typů. V rámci úspor těchto materiálů měl být školní Ar 96 nahrazen novým strojem, produkovaným z nedeficitního dřeva a běžné oceli.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92234 Avro Rota C.30A
Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...
Dočasně nedostupné
470 Kč