180 položek

  • 1:72

    92238 Bücker 131 B "Jungmann"

    Bücker Bü 131 Jungmann byl německý dvoumístný dvouplošný cvičný letoun užívaný za druhé světové války. Letoun navrhl konstruktér švédského původu ing. Anders J. Anderson, který ve společnosti Bücker vedl všechny projekční práce do roku 1939.

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92239 Caudron C-445

    Letoun vznikl na základě požadavku na rychlý, ekonomický a pohodlný dopravní letoun. První C.440 vzlétl v 17. června 1935 a už první zkoušky potvrdily jeho mimořádně zdařilou konstrukci. Osmimístný letoun s kabinou pro dva piloty poháněla dvojice invertních řadových vzduchem chlazených šestiválců Renault Bengal Six s výkonem po 132 kW.

    Dočasně nedostupné

    630 Kč

  • 1:72

    92240 Tachikawa Ki-94-II

    Historie tohoto letounu se začala psát někdy v polovině roku 1942, kdy se firma Tachikawa začala zajímat o armádní zakázku na výrobu těžkého výškového stíhacího letounu se silnou palebnou výzbrojí. Zadání projektu požadovalo letoun, který bude schopen dosáhnout rychlosti kolem 800 km/h s doletem do 3000 km. Firma Tachikawa tedy přistoupila na vypracování projektu a to z důvodu značných...

    Skladem

    550 Kč

  • 1:72

    92241 Avia B-135

    Avia B-135 byl moderní československý stíhací letoun, pokračovatel letounu Avia B-35. Stroj měl zatahovací podvozek (konečně — počítalo se s ním již pro B-35), takže i s původním motorem dosahoval lepších výkonů, než jeho předchůdce a mohl se stát ekvivalentem německého Bf 109E.

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92242 Caudron CR. 714

    Caudron C-714 byl francouzský stíhací letoun, který byl užíván v nevelkém počtu v době 2. světové války. Jednalo se o koncepci letounu, který měl skořepinu sestavenou z dřevěných částí, přičemž stroj měl mít lehký drak a měl ho pohánět motor s menším výkonem. Prototyp s pevným podvozkem byl sestaven již roku 1936, s podvozkem zatahovacím v roce 1938.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92243 Dornier 17K

    Do 17K byla verze vyvinutá pro Jugoslávské letectvo. Letouny měly prodlouženou příď, jugoslávské a československé přístroje a motory Gnome-Rhône 14 N. Výzbroj se skládala ze tří belgických kulometů FN ráže 7,7 mm. Z Německa bylo dodáno 36 ks, první z nich v říjnu roku 1937. Nejprve bylo dodáno 20 ks bombardovacích Do 17Ka-1, poté 14 ks Do 17Ka-2, které mohly sloužit i pro průzkum a nakonec dva...

    Skladem

    750 Kč

  • 1:72

    92244 Dornier Do 22

    Dornier Do 22 byl německý hydroplán vyvinutý ve 30. letech. I přes dobrý výkon byl postaven pouze v malém počtu a výhradně pro vývozní trh. Tento typ byl provozován ve druhé světové válce v Řecku, Jugoslávii a Finsku.

    Skladem

    1050 Kč

  • 1:72

    92246 Blohm & Voss Ae 607

    Blohm & Voss Ae 607 byl design létajícího křídla s tryskovým pohonem vypracovaný společností Blohm & Voss v roce 1945. Je o něm známo jen velmi málo a jeho existence byla potvrzena až v roce 2017. Na začátku roku 1945 bylo letadlo Blohm & Voss (B&V), designér Thieme zahájil práci na výkresu Ae 607 v rámci standardního systému číslování výkresů v B&V. Jeho design pro stíhačku...

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92253 Caudron C-445 France

    Letoun vznikl na základě požadavku na rychlý, ekonomický a pohodlný dopravní letoun. První C.440 vzlétl v 17. června 1935 a už první zkoušky potvrdily jeho mimořádně zdařilou konstrukci. Osmimístný letoun s kabinou pro dva piloty poháněla dvojice invertních řadových vzduchem chlazených šestiválců Renault Bengal Six s výkonem po 132 kW.

    Dočasně nedostupné

    630 Kč

  • 1:72

    92252 P-39D Airacobra

    Bell P-39 Airacobra byl americký stíhací letoun bojově nasazený v druhé světové válce. Jeho hodnocení je velmi rozporuplné - v letectvu USA a Velké Británie mělo velmi špatnou pověst, naopak sovětskými letci bylo hodnoceno výborně. Jednalo se o stroj velice neobvyklé a zajímavé koncepce. Motor byl umístěn až za pilotní kabinou, blízko těžiště stroje, přičemž malé momenty zlepšovaly obratnost...

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92254 F-4/F-4A Lightning

    F-4 byla fotografická průzkumná verze P-38 Lightning, postavená na výrobní lince současně s P-38E a F. P-38E měla přepracované příďové kolo, které poskytovalo více prostoru pro střelnou munice. Bylo postaveno devadesát devět F-4-1 na základě P-38E.

    Dočasně nedostupné

    630 Kč

  • 1:72

    92251 Heinkel He 280

    Heinkel He 280 bylo německé proudové stíhací letadlo z období druhé světové války, které mělo na svém kontě hned několik světových prvenství. Bylo totiž první svého druhu, které nebylo stavěné jen jako experimentální, a tak si mohlo dělat nárok na titul prvního bojového proudového letadla na světě, a to ještě dvoumotorového.

    Skladem

    550 Kč

  • 1:72

    92250 Airspeed Envoy

    Firma Airspeed Limited byla založena v anglickém Yorku už v roce 1931. Od výroby kluzáku AS.1 Tern a řady vícemotorových letounů se konstruktéři dostali až ke stroji s označením AS6 Envoy. Uvedený typ letounu prakticky vycházel z předchozího typu Airspeed AS5 Courier. V té době ovšem firma již sídlila v Portsmouthu.

    Skladem

    630 Kč

  • 1:72

    92248 Bloch MB-155

    Bloch MB-152 byl nejpočetnější francouzský stíhací letoun užívaný ve 2.sv. válce. První prototyp vzlétl jakko MB-150 v roce 1937. Po úpravách byl označen MB-151, dostal motor Gnome-Rhône 14N-11 o výkonu 870 k, který poháněl třílistou vrtuli Ratier. Stroj byl vyzbrojen čtyřmi kulomety MAC vzor 1934.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92249 P-38H Lightning

    Lockheed P-38 Lightning byl jednomístný stíhací a stíhací-bombardovací letoun, který byl považován za jeden z nejlepších spojeneckých bojových strojů během 2. světové války. Byl nasazován v bojích v Evropě i Tichém oceánu. Letoun s dvojitými ocasními plochami byl rychlý, těžce vyzbrojený a velmi mnohostranný.

    Dočasně nedostupné

    630 Kč

  • 1:72

    92247 Caudron C-445 Luftwaffe

    Letoun vznikl na základě požadavku na rychlý, ekonomický a pohodlný dopravní letoun. První C.440 vzlétl v 17. června 1935 a už první zkoušky potvrdily jeho mimořádně zdařilou konstrukci. Osmimístný letoun s kabinou pro dva piloty poháněla dvojice invertních řadových vzduchem chlazených šestiválců Renault Bengal Six s výkonem po 132 kW.

    Dočasně nedostupné

    630 Kč

Parametry

Obtiskové varianty zobrazit všechny

Dostupnost
Hledat text

Prohledat výsledky filtru fulltextem

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat