Vyhledávání
-
1:72
92260 Aero A-101
Aero A-101 byl československý bombardovací dvouplošník, který vznikl vývojem z letounu Aero A-100. Typ byl od ledna 1936 ve výzbroji československého letectva, po roce služby byly letouny prodány do Španělska, kde byly nasazeny oběma bojujícími stranami v občanské válce.
Skladem (4 ks)
980 Kč
-
1:48
48007 Manshu Ki-79A/B
Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...
Skladem (6 ks)
1050 Kč
-
1:72
92265 Heinkel 112 B Luftwaffe
Heinkel He 112 byla německá stíhačka z první poloviny 30. let, která soutěžila o vládní zakázku na nové stíhací letadlo s uzavřenou kabinou a zatahovacím podvozkem. Byla poražená Messerschmittem Bf 109. V Luftwaffe se nedočkala většího rozšíření, ale byla vyvážena do Maďarska, Rumunska, Japonska a Rakouska. Počet postavených strojů nepřesáhl 100 kusů.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92264 Mörko Morane
Morane-Saulnier MS.406 byl francouzský jednoplošný stíhací letoun. Ve chvíli vypuknutí války s Německem roku 1939 byl nejpočetnější stíhačkou francouzské Armeé de ľ Air. I když se vyznačoval dobrou ovladatelností a obratností, jeho výkon výrazně zaostával za Messerschmittem Bf-109E.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92263 Heinkel 112 B Spanish AF
Heinkel He 112 byla německá stíhačka z první poloviny 30. let, která soutěžila o vládní zakázku na nové stíhací letadlo s uzavřenou kabinou a zatahovacím podvozkem. Byla poražená Messerschmittem Bf 109. V Luftwaffe se nedočkala většího rozšíření, ale byla vyvážena do Maďarska, Rumunska, Japonska a Rakouska. Počet postavených strojů nepřesáhl 100 kusů.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92261 Me P.1107
25. ledna 1945 navrhl Messerschmitt tryskový bombardér P.1107 / I. Model P.1107 / I byl navržen na základě zkušeností z dřívějšího bombardéru společnosti Me 264 a měl být poháněn dvěma proudovými motory BMW 018 namontovanými pod křídly nebo čtyřmi proudovými motory BMW 003D nebo Heinkel HeS 109-011 ve dvojicích - pod křídly.
Dočasně nedostupné
690 Kč
-
1:72
92259 Me P.1107 Aufklärer
25. ledna 1945 navrhl Messerschmitt tryskový bombardér P.1107 / I. Model P.1107 / I byl navržen na základě zkušeností z dřívějšího bombardéru společnosti Me 264 a měl být poháněn dvěma proudovými motory BMW 018 namontovanými pod křídly nebo čtyřmi proudovými motory BMW 003D nebo Heinkel HeS 109-011 ve dvojicích - pod křídly.
Skladem (2 ks)
690 Kč
-
1:72
92258 Arado Ar-66
Arado Ar 66 byl německý jednomotorový dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. troje Ar 66 C se staly jedním z nejrozšířenějších školních strojů Luftwaffe, které byly používány až do konce II. světové války. Zařazeny byly u leteckých škol FFS A/B 4 v Praze-Kbelích, FFS A/B 11 v Schönwalde, FFS A/B 23 v Kaufbeurenu a FFS A/B 116 v Göppingenu.
Skladem (6 ks)
470 Kč
-
1:72
92257 XP-79B Flying Ram
Northrop XP-79 Flying Ram byl ambiciózní americký projekt stíhacího samokřídla, s proudovým pohonem, vyvíjený firmou Northrop. Typ měl ničit nepřátelské letouny taranem a obsahoval několik novátorských konstrukčních řešení. Pilot letoun řídil v pozici vleže na břiše a tak měl lépe snášet vysoká přetížení během bojových manévrů.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92256 Reggiane 2005
Reggiane Re.2005 Sagittario byl stíhací letoun, který vznikl vývojem z typu Reggiane Re.2000. Vývoj nového letounu začal již v roce 1941 a v květnu 1942 vzlétl první prototyp. Ten dosáhl rychlosti 628 km/h. Nové křídlo neslo nový podvozek zatahovaný směrem ke koncům křídla a dva 20 mm kanóny, které s dalším v bloku motoru a s dvěma 12,7 mm kulomety nad motorem představovaly impozantní výzbroj.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92255 Dewoitine D.520
Dewoitine D.520 bylo francouzské stíhací letadlo, které začalo vstupovat do služby jen těsně před vypuknutím druhé světové války. Na projektu Dewoitine.520 se začalo pracovat v listopadu 1936 v soukromé konstrukční firmě vedené Emilem Dewoitinem.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92054 Avia Ba.122 Castor II and Pollux engine
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
1:72
92056 Avia Ba.122 Rk.17 engine
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92060 Arado 66 Spanish A.F.
Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.
Skladem (4 ks)
470 Kč
-
1:72
92059 Arado 66 Trainer Luftwaffe
Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
1:72
92063 Arado Ar-66 Nachtschlacht single-seater
Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.
Skladem (10 ks)
470 Kč