4 obtiskové varianty:
1. D.520, 6 Istrebitelnyj Orliak, Marino Pole airfield, 1943
2. D.520, Regia Aeronautica, Isteres, France, March 1943
3. D.520, Group Captain Wassil Wolkow, Marino Pole airfield near Karlovo, 1944
4. D.520 C1 of 82. Squadriglia, 13. Gruppo, 2. Stormo CT, Metato, July 1943
První prototyp D.520 poprvé vzlétl 2. října 1938 a byl poháněn novým kapalinou chlazeným motorem Hispano-Suiza 12Y-21 o výkonu 890 koňských sil (660 kW). Během letových zkoušek se však podařilo dosáhnout rychlosti jen 480 km/h, což bylo mnohem méně než očekávaných 520 km/h. Původní prototyp a dva další draky letadla byly v roce 1939 vybaveny novým posuvným krytem a většími ocasními plochami. Tyto prototypy byly vyzbrojeny 20 mm kanónem pálícím skrz dutou hřídel vrtule (tato vlastnost se později objevila v mnoha německých i ruských projektech) a dvěma 7,5 mm kulomety v malých tobolkách pod křídly. Letové zkoušky šly poměrně dobře, takže firma získala v březnu 1939 kontrakt na 200 sériových strojů poháněných novějším motorem Hispano-Suiza 12Y-31.
Additional information
Category: | 1:72 Scale |
Decal variants: | France, Bulgaria |
No comments
New comment