5 obtiskových varianty:
1. D.520, "NE+HZ", "94", JG 101 Luftwaffe, Pau, France 1943
2. D.520 "V", No.136, 3 Esc. GC II/7, Lt. Georges Valentin, Sidi-Ahmed, 1942
3. D.520, St. Martin-du-Touch, France 1941
4. D.520 "1", 3 Esc. GC II/5, Lt. Pierre Villacéque, Casablanca, November 1942
5. D.520, factory Airfield Toulouse-Francazal, 1943/44
První prototyp D.520 poprvé vzlétl 2. října 1938 a byl poháněn novým kapalinou chlazeným motorem Hispano-Suiza 12Y-21 o výkonu 890 koňských sil (660 kW). Během letových zkoušek se však podařilo dosáhnout rychlosti jen 480 km/h, což bylo mnohem méně než očekávaných 520 km/h. Původní prototyp a dva další draky letadla byly v roce 1939 vybaveny novým posuvným krytem a většími ocasními plochami. Tyto prototypy byly vyzbrojeny 20 mm kanónem pálícím skrz dutou hřídel vrtule (tato vlastnost se později objevila v mnoha německých i ruských projektech) a dvěma 7,5 mm kulomety v malých tobolkách pod křídly. Letové zkoušky šly poměrně dobře, takže firma získala v březnu 1939 kontrakt na 200 sériových strojů poháněných novějším motorem Hispano-Suiza 12Y-31.
Additional information
Category: | 1:72 Scale |
Decal variants: | France, Germany |
No comments
New comment