4 obtiskové varianty:
1. D.520, G.C. III/3, Josef Stehlík, Toulose, May 1940
2. D.520, G.C. III/7, N°421, S/Lt. Yves Rupied, Toulose-Francazal, June 1940
3. D.520, G.C. I/3, N°94, May 1940
4. D.520, G.C. I/3, N°73, André Carrier, Wez-Thuist, May 1940
První prototyp D.520 poprvé vzlétl 2. října 1938 a byl poháněn novým kapalinou chlazeným motorem Hispano-Suiza 12Y-21 o výkonu 890 koňských sil (660 kW). Během letových zkoušek se však podařilo dosáhnout rychlosti jen 480 km/h, což bylo mnohem méně než očekávaných 520 km/h. Původní prototyp a dva další draky letadla byly v roce 1939 vybaveny novým posuvným krytem a většími ocasními plochami. Tyto prototypy byly vyzbrojeny 20 mm kanónem pálícím skrz dutou hřídel vrtule (tato vlastnost se později objevila v mnoha německých i ruských projektech) a dvěma 7,5 mm kulomety v malých tobolkách pod křídly. Letové zkoušky šly poměrně dobře, takže firma získala v březnu 1939 kontrakt na 200 sériových strojů poháněných novějším motorem Hispano-Suiza 12Y-31.
Additional information
Category: | 1:72 Scale |
Decal variants: | France |
No comments
New comment