1/72
-
1:72
92060 Arado 66 Spanish A.F.
Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.
Skladem (4 ks)
470 Kč
-
1:72
92059 Arado 66 Trainer Luftwaffe
Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
1:72
92063 Arado Ar-66 Nachtschlacht single-seater
Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.
Skladem (10 ks)
470 Kč
-
1:72
92069 Avia Bš.122
Cvičný akrobatický letoun Avia Bš.122 poháněný motorem Walter Castor II byl vyroben v sérii 45 kusů pro čs. Armádu. Letoun byl odvozen od akrobatického speciálu Ba.122. prototyp vzlétl poprvé 11. srpna 1936 pilotován továrním pilotem O. Košařem.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92071 Dornier 17 E
Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).
Skladem (3 ks)
750 Kč
-
1:72
92072 Dornier 17 F
Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).
Skladem (3 ks)
750 Kč
-
1:72
92073 Praga E-241
V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92076 Kawanishi E15 K
Kawanishi E15K Shiun byl průzkumný hydroplán japonského císařského námořního letectva užívaný ve druhé světové válce. Jeho počátky sahají do roku 1939, kdy byly vypsány požadavky japonského námořního letectva. První prototyp vzlétl roku 1941, ale ukázalo se, že se jedná o poruchový stroj, který měl řadu závad.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
1:72
92081 Fokker D-XXIII East India
Fokker D.XXIII byl jednomístný stíhací letoun navrženým Mariusem Beelingem s neobvyklým tandemovým uspořádáním motorů. Prototyp byl poháněn dvojicí motorů Walter Sagitta 528hp I-SR (jednalo se o motory vyráběné v Československu).
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92082 Avia Ba.122
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92088 Doflug D-3802/D-3803
Doflug D-3802 bylo švýcarské stíhací letadlo, často označované ne zcela přesně jako Morane-Saulnier D-3802 J-401 - J-404, J-406 - J414, které začalo vstupovat do služby švýcarských vzdušných sil před koncem druhé světové války. Po vypuknutí druhé světové války, bylo Švýcarsko nuceno pro zachování své neutrality přijmout rozsáhlá opatření k posílení své ozbrojené síly.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92087 Blohm and Voss Ae 607
Blohm & Voss Ae 607 byl design létajícího křídla s tryskovým pohonem vypracovaný společností Blohm & Voss v roce 1945. Je o něm známo jen velmi málo a jeho existence byla potvrzena až v roce 2017. Na začátku roku 1945 bylo letadlo Blohm & Voss (B&V), designér Thieme zahájil práci na výkresu Ae 607 v rámci standardního systému číslování výkresů v B&V. Jeho design pro stíhačku...
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92085 Messerschmitt Bf 109 X
Firmy Arado, Focke-Wulf a Heinkel obdržely v únoru roku 1934 požadavky na vývoj jednoplošné stíhačky, která by nahradila dvouplošník Heinkel He 51, požadavek byl předán i tehdejší firmě Bayerische Flugzeugwerke, kde pracoval i Willy Messerschmitt a na konci léta začal vývoj letounu Bf 109, který vycházel z typu Bf 108.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92099 Arado-76 in A/B
Firma Arado první prototyp Ar 76a D-ISEN dokončila na podzim 1934.Na jaře následujícího roku létal druhý Ar V2 (D-IRAS). Přestože Ar 76 si nevedl špatně, byl vybrán FW-56 a objednal C- Amt objednal menší sérii pro případ, kdyby měl problémy, Arado Flugzeugwerke tedy postavil sérii Ar 76 A-0.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92100 XFL-1 Airabonita What if edition
Bell XFL Airabonita bylo prototyp palubního stíhacího letounu, vyvinutého firmou Bell pro US Navy. Typ měl podobnou konstrukci jako před ním vyvíjený typ Bell P-39 Airacobra. Airabonita se na první pohled lišila jen v tom, že měla záďový podvozek, na rozdíl od příďového podvozku u typu P-39. Základní koncepce jinak byla totožná.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92093 Lightning P-322 I
P-322 použila USAAF jako vzor pro budoucí stíhací výškový letoun poté co RAF zrušila objednávku na 667 P-38 Lightning v roce 1942. Tato objednávka byla iniciována původně Francouzi, kteří požadovali zjednodušenou nevýškovou variantu tohoto letounu bez turbo-kompresorů používaných u všech pozdějších P-38.
Skladem (5 ks)
630 Kč