4 obtiskové varianty:
1. Do-17F-1 reconnaissance of the KG77, Poland, September 1939
2. Do-17F-1, VB88/1937, later A88, Legion Condor, October 1938
3. Do-17F-1, W.Nr.956, Zielgeschwader II, Melsbroek, Belgium, 1944
4. Do-17F-1, training unit, Germany, 1942
Prototypy byly sice poháněny výbornými řadovými motory DB 600, ale těch byl nedostatek, a tak je v sériové výrobě nahradily řadové motory BMW VI. Tyto letouny byly později nasazeny ve Španělsku. Řadové motory se však začaly montovat do stíhaček (Bf 109), čímž po těchto motorech stoupla poptávka a tak verze Do 17 M-1 a P-1 dostaly motory hvězdicové. Verzi M-1 poháněl motor Bramo 323A-1 o výkonu 662 kW. Do průzkumné verze P-1 byly montovány sice slabší, ale ekonomičtější motory BMW 132N o výkonu 636 kW, se kterými měl letoun větší dolet.
Doplňující informace
Kategorie: | Měřítko 1:72 |
Obtiskové varianty: | Španělsko, Německo |
Žádné komentáře
750 Kč
Nový komentář