Plastikové modely
-
1:72
92151 TP-39 Q-5 Airacobra Trainer
Pět kusů P-39Q bylo přestavěno na cvičné verze. Byly vybaveny druhým řízením a označeny RP-39Q, později TP-39Q. První kus byl hotov v září 1943. Dva kusy byly dodýny do SSSR jako vzorové pro přestavbu.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92152 Morane Saulnier MS.405
Morane-Saulnier MS.406 byl francouzský jednoplošný stíhací letoun. Ve chvíli vypuknutí války s Německem roku 1939 byl nejpočetnější stíhačkou francouzské Armeé de ľ Air. I když se vyznačoval dobrou ovladatelností a obratností, jeho výkon výrazně zaostával za Messerschmittem Bf-109E.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92155 P-38D Lightning
Lockheed P-38 Lightning byl jednomístný stíhací a stíhací-bombardovací letoun, který byl považován za jeden z nejlepších spojeneckých bojových strojů během 2. světové války. Byl nasazován v bojích v Evropě i Tichém oceánu.
Skladem (5 ks)
630 Kč
-
1:72
92158 Ryan NYP "Spirit of St.Louis"
Spirit of St. Louis byl letoun – hornoplošník, s nímž Charles Lindbergh v květnu roku 1927 přeletěl Atlantik. Letoun původně označený Ryan NYP byl navržen Donaldem Hallem z firmy Ryan Airlines na základě modelu Ryan M-2, byl pojmenován podle města St. Louis, protože se město na jeho stavbě finančně spolupodílelo.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92159 Ambrosini SAI 403 Dardo
První vyrobený prototyp, označený sériovým číslem MM.518, poprvé vzlétl koncem roku 1942 a hned zkraje ukázal zlepšení výkonů díky menšímu plošnému zatížení a výrazně výkonnějšímu motoru. Během letových zkoušek Dardo dosáhl maximální rychlosti 650 km/h ve výšce 7200 metrů.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92161 Bloch MB-152
Bloch MB-152 byl nejpočetnější francouzský stíhací letoun užívaný ve 2.sv. válce. První prototyp vzlétl jakko MB-150 v roce 1937. Po úpravách byl označen MB-151, dostal motor Gnome-Rhône 14N-11 o výkonu 870 k, který poháněl třílistou vrtuli Ratier.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92162 Bloch MB-151
Bloch MB-152 byl nejpočetnější francouzský stíhací letoun užívaný ve 2.sv. válce. První prototyp vzlétl jakko MB-150 v roce 1937. Po úpravách byl označen MB-151, dostal motor Gnome-Rhône 14N-11 o výkonu 870 k, který poháněl třílistou vrtuli Ratier.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92166 Yak-11 / C-11 "Moose"
Letoun Jakovlev Jak-11 vychází typově ze sovětského stíhacího letounu Jak-3, který s hvězdicovým motorem AŠ-82FN vzlétl již 10. listopadu 1945. Tento stroj se však do výroby nedostal, ale došlo k jeho další modernizaci a vznikl tak nový letoun, který se podrobil zkouškám na jaře roku 1946.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92170 Ki 61 II Kai prototype
The first Ki-61 prototype took off in December 1941, and tests of other prototypes took place during 1942. At the end of 1942, these aircraft began to be mass-produced, and they did not reach military units until the beginning of 1943.
Skladem (7 ks)
470 Kč
-
1:72
92173 Henschel 132 C
Henschel Hs 132 představoval svým způsobem revolučně koncipovaný bojový letoun; ostatně je pravdou, že typ byl natolik revoluční — či natolik novátorský — že podobně koncipovaný letoun již nikdy navržen nebyl.
Skladem (4 ks)
470 Kč
-
1:72
92176 Arado 66 C Night Attacker
Arado Ar 66 byl německý jednomotorový dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. troje Ar 66 C se staly jedním z nejrozšířenějších školních strojů Luftwaffe, které byly používány až do konce II. světové války. Zařazeny byly u leteckých škol FFS A/B 4 v Praze-Kbelích, FFS A/B 11 v Schönwalde, FFS A/B 23 v Kaufbeurenu a FFS A/B 116 v Göppingenu.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
1:72
92175 Avia B.35.2
Avia B-35 byl moderní československý stíhací letoun, který měl tu smůlu, že jeho vývoj byl zahájen příliš pozdě a nebylo ho proto možno zařadit včas do výzbroje československého vojenského letectva. Práce na letounu pod vedením ing. Františka Novotného[1] začala na objednávku MNO ze dne 22. května 1936.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92177 Heinkel 280 with Argus
Heinkel He 280 bylo německé proudové stíhací letadlo z období druhé světové války, které mělo na svém kontě hned několik světových prvenství. Bylo totiž první svého druhu, které nebylo stavěné jen jako experimentální, a tak si mohlo dělat nárok na titul prvního bojového proudového letadla na světě, a to ještě dvoumotorového.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
1:72
92180 Ki-61 I Hei
The Ki-61 Hien /Typ 3/ was the only Japanese fighter aircraft powered by a water-cooled, inline engine. It came to the troops in the summer of 1943 and was used in the battles over New Guinea, the Philippines, Okinawa and also in the defense of the Japanese islands.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92179 Ki-61 I Otsu
The Ki-61 Hien /Typ 3/ was the only Japanese fighter aircraft powered by a water-cooled, inline engine. It came to the troops in the summer of 1943 and was used in the battles over New Guinea, the Philippines, Okinawa and also in the defense of the Japanese islands.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92182 P-39 Q Airacobra
Bell P-39 Airacobra byl americký stíhací letoun bojově nasazený v druhé světové válce. Jeho hodnocení je velmi rozporuplné - v letectvu USA a Velké Británie mělo velmi špatnou pověst, naopak sovětskými letci bylo hodnoceno výborně.
Dočasně nedostupné
470 Kč