92108 Dornier Do 17 P

1:72

Dornier 17 P byl vyvinut z verze M jako průzkumná verze pro celodenní využití. Byl poháněn dvěma motory BMW 132 N a vybaven kamerami Rb 50/30 a Rb 20/30, popř.Rb 50/30 a Rb 10/18. Čtěte více

Skladem

750 Kč

Výrobce: RS Models

Popis

4 obtiskové varianty:

 

1. Dornier 17 P-1, Aufkl.Gr.(F)22, Belgium 1940

2. Dornier 17 P-1, Stab/Stukageschwader 2, Belica-Nord, Balkan, April 1940

3. Dornier 17 P-1, Aufkl.Gr.(F)22, France 1940

4. Dornier 17 P-1, 3, Staffel der Aufkl.Gr.(F)22, France 1940

 

Pro noční průzkumné lety mohl být vybaven nočními kamerami a čtyřmi závěsníky ETC 50 pro noční osvětlovací pumy.Operační dolet byl až 1800 km.Celkem bylo postaveno asi 220 letounů a používány byly na východní i západní frontě. Kvůli použití motorů DB 600 ve stíhačce Bf 109 by se nebyla dostala do výroby verze L s jejich použitím. Motory Bramo měly příliš vysokou spotřebu paliva, a tak měly stroje verze M omezený dolet, nedostatečný pro průzkumné letadlo. Místo něj byly použity hvězdicové motory BMW 132N o výkonu 645 kW, které měly nižší spotřebu, a tak i větší dolet. Další dva prototypy s motory DB 600 byly vyrobeny pod označením Do 17R-0, ale do výroby se nedostaly. Během průzkumných akcí byly verze P-1 ozbrojeny čtyřmi kulomety MG 15.

Doplňující informace

Kategorie: Měřítko 1:72
Obtiskové varianty: Německo
Diskuse 0

Žádné komentáře

Nový komentář

92108 Dornier Do 17 P
92108 Dornier Do 17 P

750 Kč

Alternativní produkty

  • 1:72

    92071 Dornier 17 E

    Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).

    Skladem

    750 Kč

  • 1:72

    92072 Dornier 17 F

    Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).

    Skladem

    750 Kč

  • 1:72

    92235 Dornier 17E

    Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).

    Skladem

    750 Kč

  • 1:72

    92243 Dornier 17K

    Do 17K byla verze vyvinutá pro Jugoslávské letectvo. Letouny měly prodlouženou příď, jugoslávské a československé přístroje a motory Gnome-Rhône 14 N. Výzbroj se skládala ze tří belgických kulometů FN ráže 7,7 mm. Z Německa bylo dodáno 36 ks, první z nich v říjnu roku 1937. Nejprve bylo dodáno 20 ks bombardovacích Do 17Ka-1, poté 14 ks Do 17Ka-2, které mohly sloužit i pro průzkum a nakonec dva...

    Skladem

    750 Kč

Nový komentář

Kontrolný kód

i

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat